Snapchat Pazarlama

Snapchat, 2012'deki lansmanından bu yana daha fazla medya formatı, filtre ve reklam formatı sunuyor. Günlük aktif kullanıcı tabanının etkileyici bir şekilde 186 milyon kişiye ulaştığını da belirtmeden geçemeyeceğiz.

Snapchat, onu bazen şüpheli bir avatar göndermek (efektler kullanarak) ve diğer kısa ömürlü içerikleri paylaşmak için kullanan yeni nesiller için bir yoldu. Uygulamanın mesajları "24 saat içinde kaybolduğundan", kullanıcılar bu uygulamanın benzersiz güvenliğini takdir etti.

Ama işler değişti. Snapchat'in artık 150 milyondan fazla kullanıcısı var; Bu da onu ( Twitter )'dan daha büyük yapar. Bu kullanıcıların çoğunluğu hâlâ 13 ile 34 yaş arasındaki kadın olmasına rağmen, demografik kitle hızla genişleyerek geniş (erkek) bir kitleyi de kapsayacak şekilde genişlemektedir.

Snapchat'te bir marka oluşturmak artık birçok şirket için akıllı bir yatırım ancak bu uygulama için içerik oluşturmak, bunu diğer pazarlama kanalları için yapmakla aynı şey değil.

Platformda başarılı bir pazarlamacı olmak için Snapchat'in nasıl çalıştığına dair temel bir anlayışa ve ilgi çekici hikayeler oluşturmaya yönelik sağlam bir stratejiye ihtiyacınız olacak.

Snapchat Pazarlama
Snapchat Pazarlama


(Snapchat) üzerinde pazarlama çalışması her şirket için geçerli değildir, ancak bunu isteyenlerin bir stratejiye kaydolmaları ve kullanıcı tabanlarını anlamaları, en önemlisi daha önce oluşturduğunuz herhangi bir şeyden tamamen farklı olabilecek içerik oluşturmaya kararlı olmaları gerekir.


Anlamanız gereken ilk şey şu:

Bu sosyal medya platformu diğerlerine benzemiyor; tamamen kişisel mesajlaşma, gerçek zamanlı, emoji, karalama ve ilgi çekici içerikle ilgili. Ham ve kişilik dolu.


Snapchat'i diğer sosyal platformlardan ayıran şey nedir?

  1. Daha az rekabet var, öne çıkma olasılığınız daha yüksek.
  2. Hiçbir algoritma gönderilerinizi gizlemez; Kullanıcı çalışmanızı arkadaş olarak eklediyse hikaye eklediğinizi rahatlıkla görebilir.
  3. Trafiğin içeriğinizi görmesini ve etkileşime geçmesini engelleyen az sayıda reklam ve bağlantı yok.

Şirketiniz Snapchat aracılığıyla marka bilinirliği oluşturmanın değerinin farkındaysa ilk adımlar bir hesap oluşturmak, arayüzü tanımak ve profilinizi oluşturmaktır.


Profil oluşturmadan önce

Profilinizi oluşturmadan önce dikkat etmeniz gereken bir nokta da Snapchat'te bir kişi ile bir iş hesabı arasında neredeyse hiçbir farkın olmamasıdır .

Tek gerçek fark, Snapchat'te reklam yayınlamak için ödeme yapmak üzere bir işletme hesabına ihtiyacınız olmasıdır.

Ancak yine de kişisel bir hesap kullanarak şirketinizi pazarlayabilir, takipçiler oluşturabilir ve takipçilerle bağlantı kurabilirsiniz; böylece başlamak için Snapchat becerilerinizi test etmeyi ve kişisel hesabınızla tüm ayrıntıları öğrenmeyi düşünebilirsiniz.

MITA SGTINF
By : MITA SGTINF
My name is Duc "JOSEF" Le and I work in Digital Marketing at Mageplaza and BlogAvada. Mageplaza offers a comprehensive collection of over 230 extensions that are designed to work seamlessly with the latest versions of Magento 2 (Adobe Commerce). Meanwhile, BlogAvada is a blog that serves as a platform for sharing information related to websites, mobile apps, e-commerce, digital marketing, and other related topics. I encourage you to visit our websites to learn more about what we have to offer.
Yorumlar